26-04-2016 Voorbereidingen voor de grote reis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ymke Veen - WaarBenJij.nu 26-04-2016 Voorbereidingen voor de grote reis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ymke Veen - WaarBenJij.nu

26-04-2016 Voorbereidingen voor de grote reis

Blijf op de hoogte en volg Ymke

26 April 2016 | Nederland, Tilburg

Eindelijk kwam, na mijn gehonoreerde verzoek voor onbetaald verlof, ook voor Leon op 12 april het verlossende woord van CapGemini Canada. De klus bij een energieleverancier in hartje centrum van Toronto gaat door!

Tickets konden geboekt gaan worden en na een keer heftig slikken, omdat Lois bij nader inzien toch niet bij mij in de cabine vliegt, is er ook voor Lois gereserveerd. De speciale door de IATA goedgekeurde transportbench is inmiddels binnen. Nu nog oefenen met Lois om haar daar aan te laten wennen. Hij staat al een aantal dagen open in de woonkamer, maar geen van de hondjes is tot nu toe echt geïnteresseerd om er in te gaan liggen.

Joan van Cap Gemini heeft behoorlijk goed haar best gedaan om ons te laten kiezen uit een tiental appartementen. De een nog mooier dan de ander. De keus is uiteindelijk gevallen op een appartement aan Bay Street, op loopafstand van Leons werk en op 140 meter van de beste sushi!

Ymke

Reisdagboek van Ymke en Leon in Canada. Onze reis begint met een opdracht van Leon voor Cap Gemini Canada in Toronto. Leon reist 2 mei 2016 naar Toronto en Ymke volgt hem op 16 mei.

Actief sinds 26 April 2016